Prowadzący

Justyna Sasim

Absolwentka Studium Kształcenia Animatorów Kultury i Bibliotekarzy w Opolu – kierunek Taniec, absolwentka Uniwersytetu Opolskiego – kierunek Pedagogika oświatowo – artystyczna, instruktor tańca i fitnessu. Wieloletnia tancerka Zespołu Pieśni i Tańca Opole, instruktor i choreograf Zespołu Tańca Nowoczesnego ADENA działającego przy Młodzieżowym Domu Kultury w Opolu. Uczestniczka szkoleń z zakresu zajęć fitness dla kobiet w ciąży (aktywne 9 miesięcy). Prowadziła zajęcia ruchowe w wielu opolskich i warszawskich klubach dla mam. Prywatnie – mama dwóch chłopców – Filipa i Gucia. Zwolenniczka zdrowego stylu życia!

Prowadzący

Edyta Andrych

Edyta Andrych, z wykształcenia psycholog, absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej na Wydziale Psychologii, trener zajęć Smyko-multisensoryka® stymulujących 7 zmysłów w oparciu o integrację sensoryczną. Ukończyła również Szkołę Treningu i Warsztatu Psychologicznego przy Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA oraz wiele szkoleń dotyczących wspierania rozwoju małego dziecka. Obecnie jest w trakcie specjalizacji na Terapeutę i Diagnostę Integracji Sensorycznej.Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi od 9 miesiąca życia do 4 lat. Prowadziła zajęcia dla dzieci według programu Klucz do uczenia się, zajęcia muzyczno-rytmiczne i zajęcia adaptacyjne dla dzieci, zajęcia ogólnorozwojowe oraz od kilku lat zajęcia Smyko-multisensoryka® w oparciu o SI. Zajęcia z dziećmi są dla niej pasją, ciągle szuka nowych inspiracji, które może wykorzystać w pracy z dziećmi, korzysta ze szkoleń, ale największą motywacją są dla niej ciągle dzieci, ich potencjał, ciekawość, szczerość i zaangażowanie. W „Tęczowej Sowie” prowadzi zajęcia Smyko-Multisensorykę® dla dzieci w wieku od 10 miesiąca życia do 3 lat. Praca z dziećmi, zabawa z nimi i stymulacja ich rozwoju jest dla mnie pasją, prowadzę zajęcia z wielką przyjemnością, na zajęciach jestem oddana dzieciom, wspieram je, ale również staram się być dla nich autorytetem i pomagać im w relacjach społecznych z innymi dziećmi. Prywatnie jest mamą 16 letniej Oli. Interesuje się psychoedukacją, psychologią rozwojową, lubi muzykę i taniec, dobre kino, pracę w ogrodzie oraz wędrówki po górach.

Prowadzący

Weronika Rydz-Kwaczyńska

Ukończyłam UMCS w Lublinie na Wydziale Wokalnym, kierunek Jazz i Muzyka Estradowa. Następnie uczęszczałam do Szkoły Musicalowej w Teatrze Muzycznym Roma w Warszawie. Obecnie zdobytą wiedzę i umiejętności przekazuję dzieciom na zajęciach w kilku warszawskich przedszkolach, klubach i kawiarniach. Nauczyciel z pasją:) Od 10 lat prowadzę zajęcia dla dzieci w Warszawie, założyłam własną firmę Kreatywny Namiot i w ramach tego mam w ofercie zajęcia sensoryczne dla maluszków, zajęcia ogólnorozwojowe, zajęcia przygotowujące przyszłe Przedszkolaki do łatwiejszego startu w prawdziwym przedszkolu i rozłąki z rodzicem, animacje urodzinowe, warsztaty w szkołach i przedszkolach  oraz imprezy plenerowe w całej Polsce. Prywatnie jestem mamą 9 letniej Hani, lubię aktywnie spędzać wolny czas i rozmawiać z ludźmi.  Mówią, że do dzieci mam cierpliwość i podejście. Dzieci są szczere i chętnie przychodzą na zajęcia, więc coś w tym chyba jest.

Prowadzący

Paulina Jadacka

Licencjonowany instruktor Zumby oraz pedagog z zawodu. Od szóstego roku życia związana z tańcem. Mama trójki dzieci, pasjonatka ruchu i dobrej zabawy. Autorka książki dla dzieci wydanej w Stanach Zjednoczonych „Grandparents are the best”. W „Tęczowej Sowie” prowadzi ZUMBĘ DLA DOROSŁYCH i MINI DISCO.

Prowadzący

Iwona Marzec

Absolwentka Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej w Bytomiu im. Ludomira Różyckiego, ukończyła Uniwersytet Muzyczny im. F. Chopina w Warszawie na wydziale Pedagogika Baletu. Pracowała w Teatrze Wielkim w Łodzi, Teatrze Muzycznym Roma w Warszawie oraz Teatrze Sabat. Brała udział w międzynarodowych projektach artystycznych na scenach teatralnych. Od wielu lat zajmuje się kształceniem młodych osób, które chcą posiąść praktyczną i teoretyczną wiedzę na temat techniki tańca klasycznego. W trakcie zajęć młode osoby rozwijają sprawność i świadomość ruchową, zapoznają się i uwrażliwiają na muzykę klasyczną. Na zajęciach młodzi adepci sztuki zapoznają się z profesjonalną terminologią tańca klasycznego w języku francuskim. Ćwiczenia zawsze dostosowane są do grupy wiekowej i indywidualnego rozwoju, dzięki temu odkrywają możliwości swojego ciała. Najważniejsze podczas zajęć jest rozwijanie potencjału artystycznego u dzieci i nauka poprzez zabawę. Zajęcia te są okazją do spełniania marzeń poznawania samego siebie oraz nawiązywania kontaktów. Szukamy pozytywów i uśmiechu, pozwalamy na rozwijanie swojego zamiłowania do pięknej sztuki jaką jest taniec.